piątek, 5 października 2012

o51o2o12

Hej Piękne!
Dzisiaj króciutko, chciałabym Wam pokazać co zrobiłam w środowy pochmurny i deszczowy dzień. A mianowicie jest to bransoletka pleciona splotem makramowym. Dzisiaj byłam w mieście m.in. po to by pokupić sobie parę rzeczy, by móc dalej tworzyć takie bransoletki. Jak tylko stworzę coś sensownego to oczywiście zaraz się Wam pochwalę:) A może Wy macie jakieś inne ciekawe pomysły na stworzenie bransoletek tanim kosztem? I jak Wam się podoba? A przy okazji dodaję swoją fotkę :P Buziaczki pa:*






6 komentarzy:

  1. ja tez ostatnio eksperymentuję ze splotem makramowym i muszę przyznać, że to bardzo wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tych nowych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, ja jestem manualną sierotą niestety:( pisz częściej, czekam na posty:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow. your make up is very nice *_* your blog is very good and interesting. maybe follow? im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :)
    super dobrałaś koraliki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)