wtorek, 13 marca 2012

Hot or Not :()

Hej Kochane!
Jakoś ostatnio dopadła mnie melancholia i nie ma we mnie ani grama chęci do pstrykania sobie fotek:( Jednak mam taką cichą nadzieję, że to nie długo się zmieni :) Ale w zamian chcę Wam pokazać czym chciałabym uzupełnić moją szafę tej wiosny...i wierzę że w jakimś stopniu mi się to uda, aby być w posiadaniu choć kilku z tych cudoOooownych rzeczy:) A co Wy o tym myślicie? Gorące buziaczki muaaa:*:*:*


                          Kobaltowa marynarka - Dorothy Perkins

                                  Malinowa koszula - Amisu

 Żółta marynarka - Amisu

   Biały kardigan- Mango

                               Brązowy kombinezon - Tally Weijl

 Kwiatowa spódniczka - Troll

 Miętowe szorty - TopShop
 Delikatna spódniczka - Zara

 Kobaltowy asymetryczny kombinezon - Stradivarius

 Ażurowy sweterek - Stradivarius
 Cekinowa spódniczka - Mango

 Zielone rurki - Amisu
 Pastelowe jeansowe szory -  Mango

 Czarna ramoneska - New Look

 Biała ramoneska - Cubus

 Elegancki szpilki "peep toe" - Aldo


 Panterkowe baleriny - Kazar
 Pastelowe błękitne szpilki- TopShop

 Botki - Aldo

Różowa marynarka - Mohito

4 komentarze:

  1. pastelowe szorty i pastelowe szpilki Świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem, bo ja także nie mam ochoty na robienie sobie fotek, chyba to jakieś przesilenie wiosenne :) Co do Twoich propozycji to najbardziej podobają mi się kobaltowa i żółta marynarka oraz spódniczka z Zary :) Pozdrawiam i życzę poprawy nastroju oraz dużo uśmiechu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre są rewelacyjne. W szczególności podoba mi się ten ostatni żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowe spodenki ♥ Kocham ten kolor!

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)