niedziela, 11 marca 2012

Stylizacje- na elegancko

Witajcie Dziewczyny! Z braku ochoty do robienia sobie zdjęć z outfitami przedstawiam stylizacje, które zrobiłam na stronie www.ubiore.pl Która bardziej przypadła Wam do gustu? Milutkiej niedzieli Kochane:)

STYLIZACJA I 

                                 
Mcq by Alexander McQueen - spodnie,
PEPE JEANS - bluzka,
rsvp - szpilki,
Biba - marynarka,
Reed Krakoff - kopertówka,
By dziubeka - kolczyki

STYLIZACJA II 

House - bransoletka
Hervé Léger - spódnica,
Biba - bluzka,
Maison Scotch - żakiet,
Steve Madden - buty,
Miu Miu - torba,
Paloma Picasso - kolczyki,
PerhapsMe - pierścionek,
By dziubeka - bransoletka

STYLIZACJA III 



Project D -sukienka,
Daytrip- narzutka,
Alexander McQueen - szpilki,
Marc Jacobs - kopertówka,
Pamela Love - naszyjnik,
Pamela Love - bransoletka,
YES - kolczyki.

8 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobają wszystkie 3! Na prawdę ciężko zdecydować która najładniejsza, bo wszystkie są świetne, no ale jeśli miałabym wybrać coś dla siebie, to chyba postawiłabym na stylizację nr 3, chyba z powodu tych koronek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się najbardziej podoba pierwsza stylizacja. Bardzo chętnie bym taką przywdziała jak by robili w moim rozmiarze :), bo coś ostatnio mnie naszło na trochę poważniejsze rzeczy, choć niezmiernie mi z tym pod górkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te stylizacje :) dla siebie osobiście wybrałabym chyba ostatnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za 1 stylizacją :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że się zrewanżujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stylizanja jest megaaaa



    obserwujemy? zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi przypadła do gustu druga :)
    pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba III stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)