poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Muchy i rude włosy :)

Witajcie Słoneczka!
Dziś szybki i krótki post. W roli głównej okulary a'la "muchy" i mój nowy kolor włosów...rudy :) W rzeczywistości miała to być "soczysta malina" ale wyszło co innego; jednak mi to nie przeszkadza:)Muszę się pochwalić że od jakiegoś czasu sama farbuję sobie włosy:) tym samym zaoszczędzam na fryzjerze i mam z tego wielką satysfakcję :D  A Wam jak się podoba? Dwie fotki z wczorajszego spacerku, było gorąco i nie chciało mi się za długo chodzić :D Uwielbiam taka pogodę; wole jednak pojechać nad wodę, popluskać się a potem słodkie lenistwo na kocu zażywając kąpieli słonecznej :P A Wam jak mija ten długi weekend? Udanego wypoczynku, buziaki :*:*:*



Takiej farby użyłam i miał być taki kolor:P

4 komentarze:

  1. ładnie w rudych :)
    też myślę o takim kolorku, ale dopiero po weselu, bo trochę strach eksperymentować przed :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz w tym kolorze włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ci ten kolor wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)