środa, 22 sierpnia 2012

MaKiJaŻoWe iNsPiRaCjE

Hej Słoneczka!
Tak wiem zaniedbuję bloga, nie dodając postów co jest spowodowane pracą a ostatnio chorowałam i jakoś na nic nie miałam ochoty ale przeglądam Wasze blogi:) Postaram się już tak nie opuścić i nadrobić dużeeee zaległości. Dzisiaj wybieram się do fryzjera, gdyż strasznie wypadają mi włosy i muszę coś z tym zrobić; a może Wy macie jakieś sprawdzone sposoby na wypadanie włosów? Jeśli tak, to byłabym wdzięczna za każdą poradę z Waszej strony. A tak żeby nie było pusto dodaję kilka zdjęć makijaży, które mi się podobają. A Wy jak lubicie się malować? A wracając do fryzury to Wam pokażę jak fryzjerka zrobi mi tak jak chcę :D Milutkiego dnia:) Buziaczki :***
 










2 komentarze:

  1. Fajne inspiracje. Jeśli chodzi o wypadające włosy też miałam z nimi problem przez 3 miesiące stosowałam Belisse i pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)