piątek, 31 sierpnia 2012

TrEnDy Na JeSiEń

Hej Piękne!
Z racji tego że mam wolne i wielkimi krokami zbliża się jesień postanowiłam pobuszować po necie i poszukać ciekawej garderoby, którą będzie można założyć na  nadchodzące coraz chłodniejsze dni:( Mimo że moja szafa pęka w szwach, to nie mam w niej nic nadzwyczajnego i prawdopodobnie będę musiała się w coś zaopatrzyć. Pokaże Wam co  mnie najbardziej urzekło i przykuło moją uwagę.Mam nadzieję że choć kilka z tych rzeczy uda mi się nabyć :)  A Wy macie jakieś must have na tą jesień? Słonecznego popołudnia Kochane :*

Moje Must Have na tegoroczną jesień :)



 











2 komentarze:

  1. mi się marzą jakieś koturny w fajnym kolorze i ogromna torba, poza tym rozglądam się za jakimś fajnym płaszczykiem:)pozdrawiam Kasiu:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy dodałaś;)
    zapraszam do mnie:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)