czwartek, 3 października 2013

I'm going back!!!

Witajcie Słoneczka!
Jak mnie długo tu nie było. Ależ ja się za Wami stęskniłam:) Ale już jestem i myślę że już nie zniknę na tak długi czas, choć  wiadomo w życiu różnie bywa, jednak mam nadzieję że wszystko będzie w porządku. U mnie wszystko się poukładało ale na jak długo to sama tego nie wiem :D Miałam całkowicie zamknąć tego bloga a zacząć prowadzić nowego ale się rozmyśliłam, jedyne co to zmieniłam nazwę, bo tamta mi się znudziła :)
Tak się cieszę że wróciłam i że mogę się z Wami dzielić moimi pasjami, problemami, dobrymi i złymi momentami. A od jutra zaczynam nadrabiać zaległości i szczegółowo przeglądać Wasze blogi :)

Buziaki Misiaki :*

3 komentarze:

  1. jak super Kasiu, ze wróciłaś:)))) bardzo sie cieszę :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze wrocilas, tym razem nigdzie sie juz nie wybiraj stad :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miś
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)