czwartek, 31 stycznia 2013

Ring with beads

Witajcie Kochane!
Przeglądając YouTube przypadkowo natrafiłam na pierścionki robione z koralików. Spodobało mi się to i pomyślałam że czemu mam nie spróbować wykonać taki pierścionek:) Oczywiście mój wytwór jest troszkę inny niż ten pokazany na filmiku ale z efektu końcowego jestem zadowolona::) Co prawda jest to troszkę pracochłonne ale według mnie warto poświęcić na to trochę czasu, ponieważ wygląda to później bardzo fajnie:D A Wam jak się podoba? Poniżej przedstawiam moje dzieło i filmiki z których skorzystałam, mimo że są po angielsku, oglądając uważnie można się domyślić o co chodzi i jak to wykonać krok po kroku :)

Miłego dnia, całuski :* 



Filmiki





5 komentarzy:

  1. Twój pierścionek jest równie ładny:) rób więcej:) może ja też się skuszę na spróbowanie czy uda mi się taki zrobić:)))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne pierścionki, ale trzeba mieć cierpliwość i talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow sama wyczarowałaś takie cudo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana sama to wyczarowałam i mam w planach zrobić jeszcze kilka takich cudeniek :)

      Usuń
  4. fajnie to wyszło:) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i odwiedziny :)